Friday 11 March 2011

APAKAH KELEBIHAN BISNES VEMMA.

Syarikat Vemma terletak di Scottsdale, Arizona, USA,mempunyai lebih 17 tahun pengalaman di lebih 52 buah negara dan kepakaran dalam pengeluaran premier produk minuman kesihatan berjenama Vemma. Ini bermakna, rakan niaga kita seluruh dunia.















Khasiat produk Vemma juga telah disahkan oleh lebih dari 350,000 pakar perubatan (rujuk buku Physicians Desk Reference, PDR), sebagai diantara minuman kesihatan terbaik di dunia. Dan yang menariknya, dalam bisnes ini kita TIDAK perlu jual produk ini.


Satu lagi faktor yang menjadikan bisnes Vemma ini menarik adalah kerana sistem sokongannya yang begitu canggih dan mantap. Sistem ini merupakan virtual office yang berfungsi 24/7 tanpa henti mengurus maklumat cv points, bonus-bonus,  prospek (PE) dan lain-lain lagi.


Yang lebih seronok lagi buat bisnes Vemma ini adalah pelan bayaran bonus yang lumayan. Terdapat 9 jenis bonus yang disediakan untuk brand partner Vemma yang aktif.  Bonusdibayar serendah RM38 hingga setinggi RM95,000 seminggu. Bayaran dibayar setiap Jumaat terus ke akaun bank pilihan kita.












No comments:

Post a Comment