Thursday 10 March 2011

VEMMA - HOME BASED BISNESS


Salam & selamat sejahtera,

Anda Mesti anda tertanya-tanya apa itu vemma kan? so sedikit penerangan tentang vemma..

Apa itu VEMMA ?

Vemma adalah online bisnes

Vemma adalah home-based bisnes, dan dijalankan 100% secara online.  Syarikat induk di USA dah lebih 15 tahun dan di Malaysia dah 3 tahun malah dah ada jutawan. Jutawan kita umur 30 tahun yg pertama di  M’sia dan Asia, beliau jadi cover majalah JUTAWAN bulan June 2010.

Yang  bestnya biz ni, kita tak perlu berjumpa org atau menjual brg.  Kerja kita hanya mempromosikan website yg diberikan secara percuma sebaik sahaja anda berdaftar, cuba lihat www.vemmabuilder.com/ID number anda. Selepas upgrade saya akan berikan satu lagi web BM percuma.

Saya akan bagi panduan dan bimbingan ttg cara2 promote website selepas anda upgrade…jgn bimbang.  Ada macam2 cara promosi sebenarnya. Bila prospek mendaftar di website kita dan upgrade menjadi member, kita akan mendapat income. Income adalah dlm USD yg ditukarkan kpd RM dan masuk terus ke mana2 akaun bank kita.

Produk

Bisnes ini ada produk tapi bukan utk dijual. Kita Cuma gunakan sendiri. Produk Vemma adalah jus nutrisi manggis yang kaya dengan antioksida. Ianya dicipta dengan kulit manggis dan campuran dgn lebih 39 jenis buahan dan sayuran.

Jus Vemma ini bukan jus biasa...Ia tersenarai dalam buku PDR (kitab perubatan dunia), diiktiraf oleh lebih 350,000 pakar dan saintis sedunia akan khasiatnya.  Jika di USA dan Europe, mereka akan merujuk buku ini utk mencari produk terbaik dan kita tersenarai di dalamnya.  Layari youtube utk lihat byk testimoni ttg keberkesanan produk kita ini yg diakui membantu dalam lebih 200 jenis penyakit kronik termasuk kanser, darah tinggi, diabetes, jantung dan sebagainya.

Jadi, dgn biz ini kita akan dapat menggunakan antara produk terbaik di dunia dan peluang menjana pendapatan

Sistem

Vemma berbeza dgn mana2 biz lain dan mudah dijalankankan kerana ia dibantu oleh sistem yg canggih yg bekerja 24 jam sehari utk kita.

Cthnya, anda berdaftar percuma di website saya dan sebenarnya emel2 yg anda terima adalah drp sistem kita. Saya tak mampu melakukannya sendiri.  90% kerja kita telah pun dibantu oleh vemmabuilder untuk followup, autoresponse, susun downline ... Tak perlu pening2 utk folowup prospek dengan mudah dan membantu mengembangkan rangkaian  anda secara auto....So, kerja kita cuma 10% sahaja iaitu iklankan website kita sahaja. Ramai top leader hanya buat part time sahaja untuk menjana income sehingga 5 angka sebulan. 

Sistem ini juga membolehkan anda mendapat downline dari limpahan Upline dan leader yg terawal join Vemma. Sistem ini bekerja 24jam sehari walaupun anda sedang tidur atau bercuti.... Yang paling bestnya...sistem ini membolehkan org mencari kita bukannya kita mencari orang..seperti anda menelefon/emel saya kan...jadi, dgn sistem ini lebih mudah kita mencari rakan kongsi yg berkualiti yang ingin berjaya seperti kita...mudah kan?


Kalau nak upgrade kena bayar berapa?

Sebenarnya ada 4 pakej yg boleh anda pilih tapi saya akan jelaskan tentang pakej yg paling rendah dan paling tinggi. Pakej yg lain saya tak recommend krn anda akan rugi.

1.Single pek

  * Harga Cuma RM 342
  * Tempoh aktif cuma sebulan
  * Limit income HANYA RM3800 seminggu
  * Layak utk 4 drp 10 jenis bonus
  * Selalunya pek ini sy cadangkan kpd yg mahu cuba produk atau kurang modal permulaan utk bisnes pek
  Sekiranya anda mampu dan mempunyai impian besar  utk mempunyai bisnes yg boleh megubah hidup joinlah dgn bisnes pek yg kita panggil ULTIMATE pek 
kerana biz tak boleh cuba2. Cuba2 hanya buang wang dan masa shj.

2.Ultimate Pek

  * Harga CUMA RM5130 sekali bayar shj
  * Tempoh aktif 6 bulan, cukup utk belajar dan bina empayar bisnes anda. Sekiranya betul serius, dalam tempoh ini anda sudah boleh lihat pencapaian dan memperolehi income yg besar. Bulan ketujuh dan seterusnya hanya maintain dgn single pek dan tentu tak perlu keluarkan duit poket lagi.
  * Limit income sehingga RM95000 seminggu
  * Layak untuk semua jenis bonus
  * Jika org join dibawah anda dgn pek ini, anda layak RM1520 utk fast start. Jika anda join dgn pek lain, Cuma dapat RM950 shj…RUGI kan?  

Sekiranya anda join dgn ultimate pek lebih mudah balik modal dan untung besar.  Bayangkan seorang  join dgn ultimate , anda dah dapat RM1530 sebagai Fast start. Itu seorang, dapat 3@4 dah balik modal….lepas tu…Untung   terusss……Itu baru 1 drp 10 jenis bonus yg ada...LUMAYAN kan?

Jika tak punya cukup modal, yg penting kunci kedudukan dulu, upgrade dulu supaya org bwh tak boleh pintas  anda. Closing mingguan adalah Jumaat jam 3 ptg Anda ada masa 90 hari utk usahakan modal upgrade status ke ULTIMATE dan menikmati kelebihan ultimate selepas itu…tapi pastikan tak lebih 90 hari ya…..

ok sekiranya anda berminat untuk upgred, ada beberapa cara kalau takde kad kredit. Boleh tanya saya nanti ya..

(Jika emailkan.. send sekali dgn cara2 pembayaran!!)
CARA-CARA PEMBAYARAN UNTUK UPGRADE SEBAGAI MEMBER VEMMA

A.GUNA KREDIT KAD ANDA, jika TIADA ;

B. GUNA DEBIT KAD EON BANK

i. EON BANK (guna sama mcm kredit kad-MASTER KAD) – Buka akaun simpanan dan minta debit kad. Pastikan ada wang yg cukup utk UPGRADE. Cth: Single Pack RM342+ RM 65 (yuran Vemmabuilder/sistem). Mesti ada dalam RM410 cukup.

ii. Minta bank aktifkan bayaran Online kad tersebut. Kemudian buat pembayaran 'get started'...seperti kad kredit biasa.

iii. Terus upgrade. Caranya: layari 
www.vemmabuilder.com , key in your ID and Password, klik 'get started'..

iv. Isikan borang yg tersedia...klik 'start earning now'...akan keluar perkataan CONGRATULATION..anda akan terima emel drp Vemmabuilder dalam masa 1-24 jam tg ID dan password baru anda


C. KAD DEBIT MAYBANK( Warna Merah Hitam-gambar buah ceri ) 

Di bawah ini ditunjukkan cara - cara mengaktifkan Visa debit card daripada Maybank untuk urusan internet. Anda hanya perlu melakukannya dengan beberapa langkah mudah sahaja di Maybank2u (Jika belum ada maybank2u, pergi bank minta aktifkan maybank2u dulu) 

i. Masuk/login ke akaun Maybank2u anda. scroll cari UTILITIES (bawah kanan). Klik pada bahagian "Maybankard Secure Online Shopping Registration". 

ii. Isikan maklumat yang
 diperlukan. Klik "submit". 

iii. Boleh menghubungi pusat khidmat pelanggan di 1300-88-6688 jika mempunyai sebarang pertanyaan 

iv. Upgrade vemmabuilder..cara sama spt di atas.


Tamat

No comments:

Post a Comment